چهارشنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۸

کابوس

با نوشتن این پست، یکی از بهترین دوستانم ازمن خواهد رنجید.بنابراین پیش از خواندن ِ این پست،قول دهید که ازمن پریشان خاطر نخواهید شد.


در زندگی خیلی چیزها را دوست دارم که حاضر نیستم با چیزی عوضشان کنم.یکی از آنها خواب است،خواب.انصافأ هم خیلی راحت میخوابم.برای خوابیدن فقط کافیست که در رختخواب ِ شخصی خودم(واقع در اتاقم)،دراز بکشم.ظرف چند ثانیه میخوابم. در شدیدترین استرسها،این فاصله ی کوتاه فرورفتن به خواب،درمن دچار اختلال نمیشود.(گاهی میشود!!)اختلال خواب درمن، شامل اینهاست:بیدارشدنهای مکرر،تکرر ادرار(بیدارشدن برای رفتن به دستشویی!!)،خواب سبک،عدم رضایت از خواب، سخت بیدار شدن از خواب ،خستگی در طول روز و کابوسهای شبانه.
انصافأ همه شان اختلالات بدی اند،اما امان از کابوس شبانه.
یادم میاید ماه ها قبل!!که گاهی رویا میدیدم،رویاهایی شیرین،نرم و آرام،شاید هم عاشقانه و .....
اما ماه هاست که فقط کابوس میبینم، کابوسهایی با رنگ سرخ،بوی مرگ، بوی زندان و .......
ماه هاست که خواب خوبی ندارم،کابوس میبینم،با تپش قلب از خواب بیدار میشوم .........
بیدتر که میشوم به دنبال اخبار میگردم،دراینترنت و .....
دوستی  دارم،بارها در مورد حوادث بعد انتخابات ،با او چت کرده ام.هر بار به من گفته که نمیخواهد اخبار را پیگیری کند،خودش را درگیر نمیکند.چون شبها کابوس میبیند.
و من ماه هاست که نمیفهمم.درجایی که هموطن من،خواب آرامی ندارد، جای خواب آرام من و تو کجاست؟؟جایی که خواب خانواده ای آشفته از حکم..... یک عضو آن است، مفهوم خواب بی کابوس من و تو چیست؟؟
گاه پیش خودم میگویم،لااقل آنهایی که انقلاب کردند ،لااقل اخبار را دنبال میکنند،حتی اگر هیچ کار مفیدی نمیکنند، شبها را با همین مردم طی میکنند......


اما باز هم،
دوست خوبم،آسوده بخواب و بدون کابوس.پریشان خواب ِ دیگران،فراموش.

۹ نظر:

سیاوش گفت...

شاید دوست شما امروز کابوس شبانه نمی بیند ولی روزی کابوس به بیداریش خواهد آمد.

سیاوش گفت...

ولی صادقانه بگم نمی دونم اگر به جای شما بودم چکار می کردم.
واقعا شرایط این روزها مثل کابوس می مونه.

ناشناس گفت...

الناز جان سلام كار فوري باهات دارم امشب براي چت بيا, مي خواستم نظر خصوصي بگذارم توي وبلاگت ديدم نمي تونم - چون به نامه هام هم كه از ديروز برات گذاشتم جواب نمي دهي خواستم باهم صحبت كنيم - نمي دونم نامه هام دستت رسيده يانه؟ قربانت ناديافعلا تابعد

ناشناس گفت...

ســــــــــــــــــــــــــــــــــلام كجايي ؟ تو فيس و جيميل برات نامه دادم . منتظر جوابت هستم .

ناشناس گفت...

وبلاگتون فيلتره. به دوستانتون آدرس جديد را بگوييد

ناشناس گفت...

يك نظر متفاوت:

دوستت حق داره - روزي به اين نتيجه خواهي رسيد

ناشناس گفت...

يك نظر متفاوت:

دوستت حق داره - روزي به اين نتيجه خواهي رسيد

tirehgan.blogfa.com

متين گفت...

سلام
دوست عزيز
من كلاً وبلاگ شما رو خوندم
خيلي دوست دارم با شما آشنا بشم
اين وبلاگ جديد منه mashogh2010.blogfa.com
يه سر بهش بزن و نظر بده
اين هم اي دي من منتظرتم
kolx132@yahoo.com
موفق باشي باي

جنبشهاي ملي گفت...

با درود دوست من. خوبي؟
تارنماي جنبشهاي ملي در بلاگفا مسدود شد. بجاي آن تارنماي پاكديني با نشاني زير را راه انداختم:
paakdini.blogspot.com
سپاسگزار ميشم لطف كني اين جابجايي رو در فهرست پيوندهات انجام بدي
به اميد پيروزي (درضمن بعد از خواندن، اين پيام رو پاك كن. بازم مرسي)